måndag 16 juli 2012

En vecka kvar

Var hos Per igår och grattade honom. Sen blev de stranden där vi plockade stenar till min baksida hmmm trädgården alltså. Sen blev de barnens skog. 
När jag kom hem la jag ut stenarna, men jag behöver fler stenar, men nu börjar de bli färdigt och jag tycker de blir fint och de är huvudsaken, 
Trollis ligger under vinbärsbusken och spanar på fåglar och Ådi sitter i hörnan och tittar, på vad vet jag inte men hon tycker de är intressant. Gustav ligger här och snarkar sidan om mej.
 Snart ska jag iväg och jobba, min sista arbetes vecka innan semestern. Vädret ser ju inte så lovande ut, men de kan ju ändra sej. Vi får väl jaga regnet som vi gjorde i fjol. Ha ha ha. Presenning över huvudet så löser man allt åtminstone från regnet. 
Nä nu till viktigare saker, kaffe slurken. Kaffetarmen skriker, så jag får väl ge den kaffe så den blir nöjd.
Tjingeling. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar