söndag 24 juni 2012

En skön

midsommar ute på landet. Där hamnade jag. Ett fint litet hus och en mysig trädgård med skog på tre sidor. De var lugnt och skönt.inga käringar som gapa på sina barn och inga fyllevrål. De enda man hörde var fågel kvitter och lite kraffsande i skogen och ett och annat hund skall. 


Här är vi ute och går med Haifa och två av bus fröna (nu menar jag inte den tvåbente)dom andra fyra ville inte gå med. De var regn mellan skurarna. De var massvis med blåbärs ris, Gissa om jag ska dit och plocka blåbär när dom är mogna. mums.
vi tog en längre runda på lördagen med alla hundarna. Hjortar såg vi några stycken och som tur var så kom inga vild svin rusande. Sen var de till att åka hem igen
 tillbaka till vardagen. Jag hade kunnat stanna längre, men jag har ju mina kisar att tänka på, och dom blev jätte glada när jag kom hem. 

 Nu ska jag ta mej lite kaffe sen får de nog bli ett affärs besök,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar