lördag 9 juni 2012

Vad gör man

idag då. De känns som att alla har något roligt att göra idag, utom jag. Jo jag har lite att göra men de är tråkiga saker. Så de vill jag helst undvika. Dammsuga, tvätta, klippa gräset suck hur roligt är de. Hmmm jag kan ju åka till väla och handla för mitt present kort, men där är väl smockat med folk, så de blir väl rena rama boxnings matchen. Ahhhh sluta gnäll.....de är lördag och solen skiner för tillfället snart är de måndag och jobb igen och då retar man sej på att man inte gjorde ditten och datten . Nä nu ska jag sätta mej ner och dricka kaffe och snacka lite vett med mej själv så får jag se vad jag kommer fram till.

1 kommentar:

  1. Kom du fram till något när du prata med dig själv ?

    Nja vi hade ju barnkalas kan säga det gick vilt till

    SvaraRadera