torsdag 16 juni 2011

Glassig eftermiddag

När jag kom till jobb igår. Stod de en glassbox full med gratis GB glass. Mums. Jag åt bara två. Får se om där är fler kvar när jag kommer i eftermiddag. Jag jobbar på ett företag där folk älskar glass.
Just nu har jag mycket att fundera på.
 Var ska jag leta efter jordfästen?
Sen den 14 augusti är det loppis marknad på Tassebo och har jag lotteriet. Så nu funderar jag på vad jag ska ha för vinster, mer än kaffe och godis.
 Och så funderar jag på resmål på min semester. Så Haifa kan vara med oss hela tiden.
 Jag har säkert mer att fundera på men de har jag glömt.
 Dagarna går fort så man kan inte vänta alltför länge med funderingarna.
 Men jag har funderat ut lite midsommar lekar. Så får man se om alla tycker lekarna är roliga.
Tänka, tänka tänka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar