torsdag 23 juni 2011

Lille midsommar afton

Har jobbat idag så nu sitter jag och slöar. För de är jag värd.
 Skönt att solen har tittat fram. Hoppas den tittar fram i morgon med. Om jag hade haft en midsommarstång hade jag rest den , men nu har jag ingen.
 Jag sitter  och tittar på skogs människor dom dansar och slamrar på burkar för att de ska regna. Dom kan ju ta vårt regnmoln.
 Ikväll ska jag inte göra ett satans dugg. Nja kanske gå en sväng med Haifa. skön slappe kväll. Äta kycklingvingar, pommes och choklad. gott. Jag ska inte äta de samtidigt.
 Och imorgon blir de en stor midsommarfest, så de gäller att vila upp sej ikväll.  Ha, ha ha man vet inte hur pass vilt de blir. Tur att man är ledig till måndagkväll.
Nu ska jag slappa vidare,
 Ha en riktig skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar