lördag 18 juni 2011

Regn är bra

men inte idag, för jag måste åka och handla.
 Katterna vill inte vara ute, dom blir ju våta. Och de är ju katastof. Så trollis roar sej med att tömma skåpen och störa mej. Kiara rusade ut men kom in snabbt igen. Hennes päls hant att bli våt och de våta torkade hon av på min rygg. Så snälla är dom.
 Idag blir de till att handla nåt gott och sätta sej med en bra bok. Jag håller på att läsa Hannibal upptakten. Alla hannibal böckerna är bra. Så är de någon som är låssugna så läs dom böckerna.
 Ett tips jag köper alla mina böcker på Tassebo till ett mycket lågt pris, Och där är mycket att välja på. Så ska ni ha böcker så åk dit och kolla.
 Nackdelen är att jag samlar på alla böcker jag /vi köper , så nu behöver jag fler bokhyllor. Här är nog en tre fyra kassar med böcker som inte får plats. Göra av med dom vill jag inte.
 De var en som sa att man måste samla på något och jag samlar på böcker och kossor.
 Ich stonk stön nu måste jag till maxi, man kan simma dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar